Kořeny značky Sea to Summit sahají až do roku 1983, kdy Roland Tyson v pouhých 17 letech začal na starém šicím stroji ve svém dětském pokoji vytvářet outdoorové vybavení. Jako mladý outdoorový nadšenec Roland rychle objevil svou vášeň a talent pro tvorbu inovativního vybavení. Jeho návrhy a výroba vybavení pro australské nadšence vedly k vytvoření značky Sea to Summit v roce 1991, po pozoruhodném prvovýstupu na Mount Everest.
Sea to Summit je nejen příběhem o vzniku značky, ale také o snaze navrhovat nejlepší, nejlehčí a nejodolnější vybavení. Roland a jeho partnerka Penny Sandersonová, která se k němu připojila v roce 1993, cestovali po světě, testovali výrobky a zdokonalovali jejich design. Penny, která má šestileté zkušenosti z Australian Geographic, přinesla svou vášeň pro objevování a inovace, což dokonale doplnilo poslání společnosti Sea to Summit.
Značka Sea to Summit se rychle rozrostla v globální značku, která uspěla díky Pennyině a Rolandově lásce k cestování a designu. Nadále řídí společnost a podílejí se na všech fázích procesu - od vývoje surovin až po dodávání skvělého vybavení zákazníkům po celém světě.
Sea to Summit se na trhu odlišuje svým odhodláním vytvářet výjimečné outdoorové vybavení, které je testováno v těch nejextrémnějších podmínkách. Její výrobky jsou určeny pro opravdové milovníky dobrodružství, kteří si cení kvality, inovací a odolnosti.