Reklamace a záruka
Záruční podmínky
Na zboží zakoupené v obchodě Sportano se vztahuje dvouletá záruka. Informace o jiné záruční době (např. u potravinářských výrobků) naleznete v technickém listu výrobku.
Pokud dojde během záruční doby k poškození výrobku, je prodejce povinen jej vyměnit nebo opravit, případně vrátit finanční prostředky. Záruka se nevztahuje na vady způsobené úmyslnou nedbalostí nebo nesprávným používáním.
Další informace o záručním a reklamačním řádu naleznete v Obchodních podmínkách.
Reklamace
Chcete reklamovat výrobek zakoupený v obchodě Sportano? Vyplňte níže uvedený formulář a kontaktujte náš zákaznický servis: kontakt@sportano.cz.
Pokuste se uvést co nejvíce relevantních údajů: důvod reklamace, datum zjištění poškození/závady a očekávané řešení (vrácení peněz, výměna nebo oprava). Přiložte fotografie výrobku, na kterých je vada patrná (fotografie přiložte k formuláři).
Vaše reklamace by měla být vyřízena do 3 pracovních dnů, avšak nejpozději do 30 dnů. Náš tým se vynasnaží zkrátit dobu vyřízení vaší reklamace. Čím více informací ve formuláři uvedete, tím snazší pro nás bude vyřízení reklamace.
Často kladené otázky:
Jsou zakoupené výrobky pravé?
Všechny výrobky dostupné v obchodě Sportano pocházejí od spolehlivých značek a výrobců. Zaručujeme, že naše zboží je pravé a nové. Máte-li jakékoli dotazy, obraťte se na náš tým zákaznické podpory, který vám objasní veškeré pochybnosti a poskytne potřebné informace.
Jak používáte mé údaje?
Veškeré informace o ukládání, zpracování a používání osobních údajů naleznete v Zásadách zpracování osobních údajů a souborů cookies.
Můžu si výrobky zakoupit na fyzickém prodejním místě?
V současné době Sportano nabízí pouze nákupy online. Pokud si nevíte rady s objednáním, přejděte k pokynům, kde najdete všechny kroky týkající se nákupu. Máte-li jakékoli dotazy nebo pochybnosti, obraťte se na náš tým.