30 dní na vrácení od data doručení. Zjistěte, jak podat žádost o vrácení zboží
Většinu produktů odesíláme do 24 hodin.

Doba vyřízení objednávky se může lišit v závislosti na dostupnosti produktu a zvoleném způsobu doručení.

Zjistěte si podrobné informace
Nav switch

Zadejte hledané slovo a zobrazí se návrhy.

Sledování zásilky

Chcete vědět, kdy můžete očekávat doručení zásilky? Po obdržení oznámení o odeslání vaší objednávky můžete zásilku průběžně sledovat. Odkaz na sledování zásilky naleznete zde:

Uživatelský účet

Přihlaste se ke svému účtu kliknutím na tlačítko Můj účet. V uživatelském panelu přejděte do sekce „Objednávky“ a poté do sekce „Doručení“. Odkaz na sledování zásilky by se měl zobrazit poté, co vaše objednávka opustí náš sklad a je předána kurýrovi.

E-mail s potvrzením zásilky

Informace o zásilce naleznete také v doručené poště e-mailové adresy, kterou jste použili pro zadání objednávky. Kromě potvrzení o odeslání zásilky obsahuje e-mail také odkaz pro sledování zásilky

Na webové stránce společnosti PPL

Stav doručení zásilky můžete sledovat také na webové stránce společnosti PPL. Pro sledování objednávky potřebujete číslo zásilky. Toto číslo naleznete společně s potvrzením objednávky v e-mailu a také v uživatelském účtu.