Vrácení zboží
Všechny výrobky zakoupené v obchodě Sportano lze vrátit do 30 dnů od data doručení. Vrácené zboží nesmí nést žádné známky používání.
Jak můžu zboží vrátit?
Níže naleznete pokyny, jak vrátit zboží v obchodě Sportano.
Pro přihlášené uživatele
- Přihlaste se k účtu, ze kterého jste si výrobek objednali.
- V záložce „Můj účet“ vyberte vlevo možnost „Vrácení zboží“.
- Vyberte ze seznamu objednávku, kterou chcete vrátit.
- Vyberte ze seznamu výrobky, které chcete vrátit, a zaškrtněte důvod.
- Klikněte na níže uvedené tlačítko „Vrátit“.
Bankovní účet zadávejte ve formátu IBAN:
kód země CZ + číslice (22 číslic s kódem země)
Pro nepřihlášené uživatele
- Přejděte na stránku „Vrácení bez registrace“.
- Uveďte číslo objednávky a e-mailovou adresu použitou při nákupu výrobků.
- Vyberte ze seznamu výrobky, které chcete vrátit, a zaškrtněte důvod.
- Klikněte na níže uvedené tlačítko „Vrátit“.
- Potvrzení o přijetí vratky obdržíte e-mailem.
Bankovní účet zadávejte ve formátu IBAN:
kód země CZ + číslice (22 číslic s kódem země)
Jak mám poslat balík?
1. Zabezpečte a zabalte výrobky určené k vrácení.
2. Do zásilky vložte list Pokyny k vrácení zboží (byl přiložen k objednávce).
3. Vrácené zboží pošlete na vlastní náklady na následující adresu.
- SPORTANO.COM Sp. z o.o.
Americká 363,
460 10 Liberec - V případě vrácení zboží doporučujeme odeslat zásilku prostřednictvím služeb PPL.
Výběr jiného kurýra může prodloužit dobu zpracování vrácení. - Při vracení zboží zadejte kontaktní telefonní číslo 733 206 476 do údajů zásilky - toto číslo je uvedeno pouze pro případ potřeby kontaktu kurýra doručujícího zásilky na odběrné místo na adresu Americká 363, 460 10 Liberec, hovory od zákazníků se na tomto čísle nevyřizují. V případě jakýchkoli dotazů ohledně vrácení zboží kontaktujte naši zákaznickou linku na čísle 296 208 705.
4. Potvrzení o odeslání vratky si uschovejte.
5. Zašleme vám e-mail s potvrzením o přijetí, jakmile náš sklad obdrží vratku.
6. Vyčkejte na vrácení platby.
Platba vám bude vrácena stejným způsobem, jakým jste objednávku uhradili. Pokud jste zvolili dobírku, uveďte ve formuláři číslo bankovního účtu a údaje týkající se převodu.
Jakmile bude vratka přijata, obdržíte platbu nejpozději do 14 dnů po přijetí vrácené zásilky. Platbu obvykle vracíme do 3-5 pracovních dnů.
Často kladené otázky:
Vztahuje se na výrobky záruka?
Na zboží zakoupené v obchodě Sportano se vztahuje dvouletá záruka. Upozorňujeme, že na některé skupiny výrobků (např. potraviny) se může vztahovat jiná záruční doba.
Veškeré podrobnosti týkající se záruky naleznete v záložce Reklamace a záruka.
Jak můžu uplatnit reklamaci?
Pokud chcete reklamovat výrobek zakoupený v obchodě Sportano, přejděte na stránku Reklamace a záruka. Vyplňte reklamační formulář a zašlete jej na adresu kontakt@sportano.cz. Náš tým vás bude informovat o rozhodnutí o vaší reklamaci a dalším postupu.
Co můžu reklamovat?
Reklamovat můžete jakýkoli výrobek zakoupený u společnosti Sportano. V případě potravinářských výrobků (např. doplňků stravy a výživových doplňků) musí být reklamace uplatněna do data minimální trvanlivosti. Veškeré informace týkající se reklamačního řízení a pravidel naleznete v sekci Reklamace a záruka a v Obchodních podmínkách.