Vrácení zboží
Všechny výrobky zakoupené v obchodě Sportano lze vrátit do 30 dnů od data doručení. Vrácené zboží nesmí nést žádné známky používání.
Jak můžu zboží vrátit?
Níže naleznete pokyny, jak vrátit zboží v obchodě Sportano.
Pro přihlášené uživatele
- Přihlaste se k účtu, ze kterého jste si výrobek objednali.
- V záložce „Můj účet“ vyberte vlevo možnost „Vrácení zboží“.
- Vyberte ze seznamu objednávku, kterou chcete vrátit.
- Vyberte ze seznamu výrobky, které chcete vrátit, a zaškrtněte důvod.
- Klikněte na níže uvedené tlačítko „Vrátit“.
Bankovní účet zadávejte ve formátu IBAN:
kód země CZ + číslice (22 číslic s kódem země)
Pro nepřihlášené uživatele
- Přejděte na stránku „Vrácení bez registrace“.
- Uveďte číslo objednávky a e-mailovou adresu použitou při nákupu výrobků.
- Vyberte ze seznamu výrobky, které chcete vrátit, a zaškrtněte důvod.
- Klikněte na níže uvedené tlačítko „Vrátit“.
- Potvrzení o přijetí vratky obdržíte e-mailem.
Bankovní účet zadávejte ve formátu IBAN:
kód země CZ + číslice (22 číslic s kódem země)
Jak vrátit objednaný výrobek?
Způsob vrácení závisí na rozměrech balíku vaší objednávky. Informace o způsobu vrácení objednávky naleznete také v návodu k vrácení, který byl přiložen k vaší zásilce.
Bezplatné vrácení zboží prostřednictvím Zásilkovny je možné u objednávek podaných od 16.04.2024. Vrácení objednávek podaných před 16.04.2024. se provádí za úplatu (na náklady zákazníka) - pokyny popisující způsob vrácení takové objednávky jsou umístěny uvnitř zásilky.
Chcete-li vrátit objednávku podanou před 16.04.2024, zašlete ji na vlastní náklady na adresu:
SPORTANO.COM Sp. z o.o.
Americká 363,
460 10 Liberec
Vrácení objednávek o hmotnosti do 15 kg
Pro objednávky o hmotnosti do 15 kg je vrácenízdarma. Bezplatné vrácení zahrnuje:
- všechny objednávky, které byly doručeny společností Zasilkovna
- všechny objednávky doručené do Parcelshopu PPL
- objednávky do 15 kg doručené kurýrní službou PPL
- Vrácené produkty zabezpečte a zabalte. Odstraňte ze zásilky starý štítek.
- Do balíčku přiložte formulář s návodem k vrácení, který byl přiložen k vaší objednávce.
- Balík odneste do libovolné pobočky Zásilkovny. Ověřte seznam poboček www.zasilkovna.cz/pobocky
- Pracovníkům sdělte kód pro vrácení zboží, který najdete v pokynech pro vrácení zboží. Pracovníci poté na základě obdrženého kódu vygenerují štítek a nalepí jej na zásilku.
Požádejte personál o potvrzení přijetí zásilky k odeslání.
- Po zpracování vráceného zboží obdržíte e-mailem dobropis.
- Počkejte na vrácení finančních prostředků.
Vrácení objednávek o hmotnosti 15-30 kg
Pro objednávky o hmotnosti 15-30 kg je vrácení zboží zpoplatněno. Zpoplatněné vrácení zahrnuje:
- objednávky o hmotnosti nad 15 kg doručované kurýrem PPL
- Vrácené produkty zabezpečte a zabalte. Odstraňte ze zásilky starý štítek.
- Do balíčku přiložte formulář s návodem k vrácení, který byl přiložen k vaší objednávce.
- Balíček odešlete na vlastní náklady. Doporučujeme zaslání kurýrní službou PPL. Výběr jiné kurýrní společnosti může prodloužit dobu doručení.
Zásilku zašlete na adresu:
SPORTANO.COM Sp. z o.o.
Americká 363,
460 10 Liberec - Uschovejte si potvrzení o odeslání zásilky.
Vrácení nadrozměrných objednávek
Pro všechny nadrozměrné objednávky, jejichž rozměry a hmotnost přesahují standardní limity, je vrácení zboží zpoplatněno. Zpoplatněné vrácení zahrnuje:
- všechny objednávky doručené kurýrem SUUS Rohlig
- Vrácené produkty zabezpečte a zabalte. Odstraňte ze zásilky starý štítek.
- Do balíčku přiložte formulář s návodem k vrácení, který byl přiložen k vaší objednávce.
- Zásilku zašlete na vlastní náklady na adresu:
SPORTANO.COM Sp. z o.o.
ul. Nowy Kisielin-Innowacyjna 15 Budynek 7
66-002 Zielona Góra
Polska
Při zasílání zboží na vlastní náklady uveďte kontaktní údaje:
e-mail: kontakt@sportano.cz
Tel.: 733206476 - Uschovejte si potvrzení o odeslání zásilky.
Vrácení objednávek na vlastní náklady
Každou objednávku můžete rovněž vrátit na vlastní náklady na adresu:
SPORTANO.COM Sp. z o.o.
ul. Nowy Kisielin-Innowacyjna 15 Budynek 7
66-002 Zielona Góra
Polska
Při zasílání zboží na vlastní náklady uveďte kontaktní údaje:
e-mail: kontakt@sportano.cz
Tel.: 733206476
Jak mám poslat balík?
1. Zabezpečte a zabalte výrobky určené k vrácení.
2. Do zásilky vložte list Pokyny k vrácení zboží (byl přiložen k objednávce).
3. Vrácené zboží pošlete na vlastní náklady na následující adresu.
- SPORTANO.COM Sp. z o.o.
Americká 363,
460 10 Liberec - V případě vrácení zboží doporučujeme odeslat zásilku prostřednictvím služeb PPL.
Výběr jiného kurýra může prodloužit dobu zpracování vrácení. - Při vracení zboží zadejte kontaktní telefonní číslo 733 206 476 do údajů zásilky - toto číslo je uvedeno pouze pro případ potřeby kontaktu kurýra doručujícího zásilky na odběrné místo na adresu Americká 363, 460 10 Liberec, hovory od zákazníků se na tomto čísle nevyřizují. V případě jakýchkoli dotazů ohledně vrácení zboží kontaktujte naši zákaznickou linku na čísle 296 208 705.
4. Potvrzení o odeslání vratky si uschovejte.
5. Zašleme vám e-mail s potvrzením o přijetí, jakmile náš sklad obdrží vratku.
6. Vyčkejte na vrácení platby.
Platba vám bude vrácena stejným způsobem, jakým jste objednávku uhradili. Pokud jste zvolili dobírku, uveďte ve formuláři číslo bankovního účtu a údaje týkající se převodu.
Jakmile bude vratka přijata, obdržíte platbu nejpozději do 14 dnů po přijetí vrácené zásilky. Platbu obvykle vracíme do 3-5 pracovních dnů.
Často kladené otázky:
Vztahuje se na výrobky záruka?
Na zboží zakoupené v obchodě Sportano se vztahuje dvouletá záruka. Upozorňujeme, že na některé skupiny výrobků (např. potraviny) se může vztahovat jiná záruční doba.
Veškeré podrobnosti týkající se záruky naleznete v záložce Reklamace a záruka.
Jak můžu uplatnit reklamaci?
Pokud chcete reklamovat výrobek zakoupený v obchodě Sportano, přejděte na stránku Reklamace a záruka. Vyplňte reklamační formulář a zašlete jej na adresu kontakt@sportano.cz. Náš tým vás bude informovat o rozhodnutí o vaší reklamaci a dalším postupu.
Co můžu reklamovat?
Reklamovat můžete jakýkoli výrobek zakoupený u společnosti Sportano. V případě potravinářských výrobků (např. doplňků stravy a výživových doplňků) musí být reklamace uplatněna do data minimální trvanlivosti. Veškeré informace týkající se reklamačního řízení a pravidel naleznete v sekci Reklamace a záruka a v Obchodních podmínkách.