30 dní na vrácení od data doručení. Zjistěte, jak podat žádost o vrácení zboží
Většinu produktů odesíláme do 24 hodin.

Doba vyřízení objednávky se může lišit v závislosti na dostupnosti produktu a zvoleném způsobu doručení.

Zjistěte si podrobné informace
Nav switch

Zadejte hledané slovo a zobrazí se návrhy.

Vrácení zboží 

Všechny výrobky zakoupené v obchodě Sportano lze vrátit do 30 dnů od data doručení. Vrácené zboží nesmí nést žádné známky používání.  

Jak můžu zboží vrátit?  
Níže naleznete pokyny, jak vrátit zboží v obchodě Sportano.  

Pro přihlášené uživatele

  1. Přihlaste se k účtu, ze kterého jste si výrobek objednali.  
  2. V záložce „Můj účet“ vyberte vlevo možnost „Vrácení zboží“.  
  3. Vyberte ze seznamu objednávku, kterou chcete vrátit.  
  4. Vyberte ze seznamu výrobky, které chcete vrátit, a zaškrtněte důvod. 
  5. Klikněte na níže uvedené tlačítko „Vrátit“. 

Bankovní účet zadávejte ve formátu IBAN: 
kód země CZ + číslice (22 číslic s kódem země)

Pro nepřihlášené uživatele

  1. Přejděte na stránku „Vrácení bez registrace“.
  2. Uveďte číslo objednávky a e-mailovou adresu použitou při nákupu výrobků.
  3. Vyberte ze seznamu výrobky, které chcete vrátit, a zaškrtněte důvod.
  4. Klikněte na níže uvedené tlačítko „Vrátit“.
  5. Potvrzení o přijetí vratky obdržíte e-mailem.

Bankovní účet zadávejte ve formátu IBAN:
kód země CZ + číslice (22 číslic s kódem země)

Jak vrátit objednaný výrobek?

Způsob vrácení závisí na rozměrech balíku vaší objednávky. Informace o způsobu vrácení objednávky naleznete také v návodu k vrácení, který byl přiložen k vaší zásilce.

Bezplatné vrácení zboží prostřednictvím Zásilkovny je možné u objednávek podaných od 16.04.2024. Vrácení objednávek podaných před 16.04.2024. se provádí za úplatu (na náklady zákazníka) - pokyny popisující způsob vrácení takové objednávky jsou umístěny uvnitř zásilky.

Chcete-li vrátit objednávku podanou před 16.04.2024, zašlete ji na vlastní náklady na adresu:

SPORTANO.COM Sp. z o.o.
Americká 363,
460 10 Liberec

  • Vrácení objednávek o hmotnosti do 15 kg

    Pro objednávky o hmotnosti do 15 kg je vrácenízdarma. Bezplatné vrácení zahrnuje:

    • všechny objednávky, které byly doručeny společností Zasilkovna
    • všechny objednávky doručené do Parcelshopu PPL
    • objednávky do 15 kg doručené kurýrní službou PPL
    1. Vrácené produkty zabezpečte a zabalte. Odstraňte ze zásilky starý štítek.
    2. Do balíčku přiložte formulář s návodem k vrácení, který byl přiložen k vaší objednávce.
    3. Balík odneste do libovolné pobočky Zásilkovny. Ověřte seznam poboček www.zasilkovna.cz/pobocky
    4. Pracovníkům sdělte kód pro vrácení zboží, který najdete v pokynech pro vrácení zboží. Pracovníci poté na základě obdrženého kódu vygenerují štítek a nalepí jej na zásilku.
    5. Požádejte personál o potvrzení přijetí zásilky k odeslání.

    6. Po zpracování vráceného zboží obdržíte e-mailem dobropis.
    7. Počkejte na vrácení finančních prostředků.
  • Vrácení objednávek o hmotnosti 15-30 kg

    Pro objednávky o hmotnosti 15-30 kg je vrácení zboží zpoplatněno. Zpoplatněné vrácení zahrnuje:

    • objednávky o hmotnosti nad 15 kg doručované kurýrem PPL
    1. Vrácené produkty zabezpečte a zabalte. Odstraňte ze zásilky starý štítek.
    2. Do balíčku přiložte formulář s návodem k vrácení, který byl přiložen k vaší objednávce.
    3. Balíček odešlete na vlastní náklady. Doporučujeme zaslání kurýrní službou PPL. Výběr jiné kurýrní společnosti může prodloužit dobu doručení.
      Zásilku zašlete na adresu:
      SPORTANO.COM Sp. z o.o.
      Americká 363,
      460 10 Liberec
    4. Uschovejte si potvrzení o odeslání zásilky.

  • Vrácení nadrozměrných objednávek

    Pro všechny nadrozměrné objednávky, jejichž rozměry a hmotnost přesahují standardní limity, je vrácení zboží zpoplatněno. Zpoplatněné vrácení zahrnuje:

    • všechny objednávky doručené kurýrem SUUS Rohlig
    1. Vrácené produkty zabezpečte a zabalte. Odstraňte ze zásilky starý štítek.
    2. Do balíčku přiložte formulář s návodem k vrácení, který byl přiložen k vaší objednávce.
    3. Zásilku zašlete na vlastní náklady na adresu:

      SPORTANO.COM Sp. z o.o.
      ul. Nowy Kisielin-Innowacyjna 15 Budynek 7
      66-002 Zielona Góra
      Polska

      Při zasílání zboží na vlastní náklady uveďte kontaktní údaje:

      e-mail:
      kontakt@sportano.cz
      Tel.: 733206476


    4. Uschovejte si potvrzení o odeslání zásilky.

  • Vrácení objednávek na vlastní náklady

    Každou objednávku můžete rovněž vrátit na vlastní náklady na adresu:


    SPORTANO.COM Sp. z o.o.
    ul. Nowy Kisielin-Innowacyjna 15 Budynek 7
    66-002 Zielona Góra
    Polska

    Při zasílání zboží na vlastní náklady uveďte kontaktní údaje:

    e-mail:
    kontakt@sportano.cz
    Tel.: 733206476


Jak mám poslat balík? 

1. Zabezpečte a zabalte výrobky určené k vrácení.

2. Do zásilky vložte list Pokyny k vrácení zboží (byl přiložen k objednávce).

3. Vrácené zboží pošlete na vlastní náklady na následující adresu.

  • SPORTANO.COM Sp. z o.o.
    Americká 363,
    460 10 Liberec
  • V případě vrácení zboží doporučujeme odeslat zásilku prostřednictvím služeb PPL.
    Výběr jiného kurýra může prodloužit dobu zpracování vrácení.
  • Při vracení zboží zadejte kontaktní telefonní číslo 733 206 476 do údajů zásilky - toto číslo je uvedeno pouze pro případ potřeby kontaktu kurýra doručujícího zásilky na odběrné místo na adresu Americká 363, 460 10 Liberec, hovory od zákazníků se na tomto čísle nevyřizují. V případě jakýchkoli dotazů ohledně vrácení zboží kontaktujte naši zákaznickou linku na čísle 296 208 705.

4. Potvrzení o odeslání vratky si uschovejte.
5. Zašleme vám e-mail s potvrzením o přijetí, jakmile náš sklad obdrží vratku.
6. Vyčkejte na vrácení platby.
 

Platba vám bude vrácena stejným způsobem, jakým jste objednávku uhradili. Pokud jste zvolili dobírku, uveďte ve formuláři číslo bankovního účtu a údaje týkající se převodu.

Jakmile bude vratka přijata, obdržíte platbu nejpozději do 14 dnů po přijetí vrácené zásilky. Platbu obvykle vracíme do 3-5 pracovních dnů.


Často kladené otázky:

Vztahuje se na výrobky záruka?  
Na zboží zakoupené v obchodě Sportano se vztahuje dvouletá záruka. Upozorňujeme, že na některé skupiny výrobků (např. potraviny) se může vztahovat jiná záruční doba.  

Veškeré podrobnosti týkající se záruky naleznete v záložce Reklamace a záruka. 

Jak můžu uplatnit reklamaci?  

Pokud chcete reklamovat výrobek zakoupený v obchodě Sportano, přejděte na stránku Reklamace a záruka. Vyplňte reklamační formulář a zašlete jej na adresu kontakt@sportano.cz. Náš tým vás bude informovat o rozhodnutí o vaší reklamaci a dalším postupu. 

Co můžu reklamovat?  

Reklamovat můžete jakýkoli výrobek zakoupený u společnosti Sportano. V případě potravinářských výrobků (např. doplňků stravy a výživových doplňků) musí být reklamace uplatněna do data minimální trvanlivosti. Veškeré informace týkající se reklamačního řízení a pravidel naleznete v sekci Reklamace a záruka a v Obchodních podmínkách