• Doprava zdarma
  • 30 dnů na vrácení zboží
  • Expedice do 48 h
Nav switch

Otázky a odpovědi

Jak si můžu vytvořit účet?  
Chcete-li si vytvořit účet, přejděte do části Můj účet v pravém horním rohu, rozbalte seznam a vyberte možnost „Vytvořit účet“. Ve formuláři budete vyzváni k zadání jména a příjmení a přihlašovacích údajů: e-mailové adresy a hesla.

Dalším způsobem vytvoření účtu je přihlášení pomocí služeb Google nebo Facebook. Vaše údaje použijeme k rychlému vytvoření účtu v internetovém obchodě Sportano (na účtu, který jste použili k přihlášení, nic nezveřejňujeme). 

Zapomněl jsem heslo – co mám dělat?  
Pokud si nepamatujete heslo, můžete zvolit možnost obnovení kliknutím zde. Ve formuláři budete požádáni o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použili při vytváření účtu. Po chvíli by se vám měla ve schránce objevit zpráva s odkazem na obnovení hesla. Kliknutím na odkaz heslo změníte. 

Někdy se stává, že zprávy s odkazem na obnovení hesla přejdou do složky Spam. Zkontrolujte tuto složku, pokud jste od nás žádnou zprávu do schránky neobdrželi. Pokud jste od nás neobdrželi e-mail s informací o změně hesla, obraťte se na zákaznický servis: [email protected]

Jak můžu změnit údaje na svém účtu?  
Veškeré údaje uvedené v uživatelském účtu lze podle potřeby měnit. Přihlaste se ke svému účtu kliknutím na „Můj účet“ a poté klikněte na záložku „Přihlásit se“ v pravém horním rohu nebo kliknutím sem.

Na panelu „Můj účet“ můžete změnit své základní údaje, jako je jméno, příjmení, fakturační a dodací údaje. Můžete si také nastavit nové heslo. 

Pokud chcete změnit e-mailovou adresu, musíte kontaktovat zákaznický servis: [email protected].

Jak můžu smazat účet?  
Pokud chcete vymazat svůj účet na Sportano.cz, kontaktujte zákaznický servis: [email protected].

Jak si můžu objednat? 
Pokud chcete získat instrukce krok za krokem týkající se postupu objednávání na Sportano.cz, přejděte do sekce Jak si můžu objednat, kde najdete všechny potřebné informace.  

Jak můžu použít slevový kód?  
Pokud chcete použít slevový kód na Sportano.cz, přidejte zboží do košíku a poté klikněte na tlačítko Přejít do košíku.  V přehledu objednávky vpravo pod částkou k zaplacení najdete možnost „Mám slevový kód“. Po kliknutí na toto tlačítko se zobrazí okno, do kterého můžete vložit slevový kód. Oranžová šipka aktivuje vložený slevový kód. Jakmile na ni kliknete, měla by se částka zobrazená v přehledu objednávky snížit.  

Jak dlouho trvá doručení?  
Objednávky zadané na Sportano.cz jsou odesílány v pracovní dny do 48 hodin od přijetí platby. Během této doby jsou objednávky připraveny k odeslání a předány kurýrovi k doručení. 
  
Kurýrní společnost Vás informuje e-mailem a/nebo telefonicky o předpokládané době dodání. Zásilku můžete snadno vyhledat a sledovat. Veškeré informace týkající se sledování zásilky naleznete zde.  

Jaké jsou možnosti dopravy?  
Veškeré informace o možnostech a nákladech na dopravu naleznete zde.  

Mohu obdržet fakturu?  

Ke každé objednávce na Sportano.cz je vystavené potvrzení objednávky nikoli faktura. Toto potvrzení zasíláme jako přílohu e-mailu s potvrzením objednávky.  
Registrovaní uživatelé si mohou toto potvrzení stáhnout také z panelu uživatelského účtu. Za tímto účelem se přihlaste ke svému účtu, přejděte na záložku „Objednávky“ a klikněte na „Faktury“.  

Elektronické potvrzení objednávky není totéž co faktura DPH (viz otázka níže).

Mohu obdržet fakturu DPH?
Pokud zadáváte objednávku pro firmu, musíte ve třetím kroku objednávky (Faktura a platba) zadat všechny potřebné údaje (DIČ, název firmy atd.) a kliknout na tlačítko Uložit adresu. Při dokončování objednávky je třeba navíc ověřit, zda údaje o Vaší společnosti souhlasí.

Jak můžu sledovat zásilku?  
Informace o sledování zásilky naleznete zde.  

Můžu změnit dodací adresu? 
Pokud chcete změnit dodací adresu, obraťte se na zákaznickou podporu.  
  
Po předání objednávky kurýrní společnosti je změna dodací adresy možná pouze prostřednictvím webových stránek přepravní společnosti.   

Nabízíte mezinárodní přepravu? 
Objednávky zadané na Sportano.cz jsou zasílány pouze v rámci České Republiky. 

Jak a v jaké fázi můžu objednávku upravit? 
Objednávku můžete upravit před jejím předáním ke zpracování. V této fázi můžete změnit dodací adresu a způsob dopravy, údaje pro odeslání/fakturaci a obsah objednávky. Za tímto účelem kontaktujte zákaznický servis: [email protected].  

Jak můžu zrušit objednávku? 
Objednávku můžete zrušit před jejím předáním ke zpracování. Za tímto účelem kontaktujte zákaznickou podporu: [email protected]

Proč byla moje objednávka zrušena?  
Objednávka může být zrušena například v případě problémů s platbou (nezaplatili jste za objednávku) nebo problémů s dostupností produktu. Informace o zrušení objednávky je zaslána v samostatném e-mailu a je také zobrazena v záložce „Můj účet“ v sekci „Objednávky“. 

Jak můžu vrátit výrobek?

Každý výrobek zakoupený v obchodě Sportano lze vrátit do 30 dnů. Vrácené zboží nesmí nést žádné známky používání. Veškerá pravidla a postupy pro vrácení zboží naleznete zde: Vrácení zboží.  

Kolik času mám na vrácení/výměnu výrobku? 

Na výměnu nebo vrácení výrobků máte 30 dní od přijetí objednávky. 

Jak můžu uplatnit reklamaci?  

Pokud chcete reklamovat výrobek zakoupený v obchodě Sportano, přejděte na stránku Reklamace a záruka. Vyplňte reklamační formulář a zašlete jej na adresu [email protected]. Náš tým Vás bude informovat o rozhodnutí Vaší o reklamaci a dalším postupu. 

Co můžu reklamovat?  

Reklamovat můžete jakýkoli výrobek zakoupený u společnosti Sportano. V případě potravinářských výrobků (např. doplňků stravy a výživových doplňků) musí být reklamace uplatněna do data minimální trvanlivosti. Veškeré informace týkající se reklamačního řízení a pravidel naleznete v sekci Reklamace a záruka a v Obchodních podmínkách


Jak mi bude vrácena platba?  
Po schválení vrácení zboží nebo reklamace Vám budou peníze vráceny stejnou formou, jakou jste zaplatili za objednávku. Pokud jste zvolili standardní bankovní převod nebo dobírku, je třeba ve formuláři pro vrácení zboží nebo reklamaci uvést údaje o bankovním převod.  


Platba by měla být vrácena na bankovní účet do 14 dnů od data doručení vrácené zásilky na naši adresu nebo od data schválení reklamace. Obvykle je vrácená částka odeslána do 3 až 5 pracovních dnů.  

Jsou zakoupené výrobky pravé? 
Všechny výrobky dostupné v obchodě Sportano pocházejí od spolehlivých značek a výrobců. Zaručujeme, že naše zboží je pravé a nové.  Máte-li jakékoli dotazy, obraťte se na náš tým zákaznické podpory, který vám objasní veškeré pochybnosti a poskytne potřebné informace. 

Jsou platby na vašich stránkách bezpečné? 
Online platby v obchodě Sportano probíhají prostřednictvím platformy PayU. Dostupné možnosti (online platba kreditní kartou a elektronický převod) jsou zcela bezpečné. 

Jak používáte mé údaje? 
Veškeré informace o ukládání, zpracování a používání osobních údajů naleznete v Zásadách zpracování osobních údajů a souborů cookies.  

Vztahuje se na výrobky záruka?  
Na zboží zakoupené v obchodě Sportano se vztahuje dvouletá záruka. Informace o záruční době naleznete na kartě výrobku. Upozorňujeme, že na některé skupiny výrobků (např. potraviny) se může vztahovat jiná záruční doba.  

Veškeré podrobnosti týkající se záruky naleznete v záložce Reklamace a záruka.

Můžu si výrobky zakoupit na fyzickém prodejním místě?  
V současné době Sportano nabízí pouze nákupy online. Pokud si nevíte rady s objednáním, přejděte k pokynům, kde najdete všechny kroky týkající se nákupu. Máte-li jakékoli dotazy nebo pochybnosti, obraťte se na náš tým

Jak můžu kontaktovat společnost Sportano.cz? 
Náš tým nabízí podporu v každé fázi nákupu. Pokud potřebujete pomoc nebo máte jakékoli otázky či pochybnosti, kontaktujte nás. Můžete tak učinit prostřednictvím kontaktního formuláře, e-mailu nebo přímo zavoláním na naši infolinku. Veškeré kontaktní údaje naleznete zde.