ENO (Eagles Nest Outfitters) je outdoorová značka založená v roce 1999 bratry Pinholsterovými. Zpočátku bratři cestovali po USA a prodávali houpací sítě na hudebních festivalech a dalších akcích přímo ze svého auta.
Společnost ENO je vášnivým milovníkem cestování a přírody, a proto chce lidem umožnit úplný přístup k relaxaci kdekoli, kam se chtějí vydat. Značka se vyvinula tak, že nabízí rozmanitou škálu houpacích sítí a příslušenství a vyvinula inovativní bezuzlový závěsný systém, který usnadňuje používání houpací sítě.
Společnost ENO však není pouze výrobcem outdoorového vybavení. Značka se výrazně angažuje v sociálních a ekologických aktivitách. Spolupracuje s neziskovými organizacemi, jako jsou Stromy pro budoucnost (TREES) a 1 % pro planetu, a sází stromy, chrání divoká území, propaguje udržitelnost a podporuje outdoorové komunity na místní i celosvětové úrovni. Od roku 2018 společnost ENO financovala výsadbu milionů stromů, obnovila více než 693 akrů půdy a pomohla lidem vymanit se z chudoby a hladu.
Důležitým aspektem činnosti společnosti ENO je také udržitelnost. Společnost dbá na to, aby její výrobky byly vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů, často recyklovaných nebo s certifikátem bluesign®, který zaručuje udržitelné zpracování a výrobu.